Saturday, January 23, 2010

Blogger Mubin wajar disaman ...

Kenapa? Tulisan beliau banyak mengisarkan mengenai fitnah kepada orang-orang di sekeliling YAB MB. Apa yang membuatkan dia berani sebegitu rupa? Adakah dia buta undang-undang? Adakah dia sedar sekiranya tindakan undang-undang diambil terhadapnya mungkin dia akan mengigit jari?

Tapi mungkin akan ada bosnya 'muka beruk' berserta bosnya 'oghe demo' yang akan back up. Tapi begitu la. Insya Allah, tuhan akan tunjuk kebenarannya sebagaimana kes 'sms ugutan' nanti.

Lepas satu persatu dia fitnah. Paling latest yang dia fitnah ialah seorang pegawai kerajaan. Saya nasihatkan pegawai kerajaan tersebut memulakan saman fitnah sivil dan jenayah terhadap penulis blog yang tak beretika ini kerana sudah cukup kes yang ada terhadap dia.

Kenapa dia fitnah semua orang? Ke sebab baru-baru ini MUNG gi kabo belaka doh ke orang yang MB hendak bertukar ... tapi tak jadi. Dan puak2 mung masih meneruskan usaha untuk merosakkan negeri? Adakah puak2 MUNG terlalu desperate?

p/s: - dengar khabar server yang dikatakan digunakan untuk menghantar sms ugutan ke ADUN2 BN tempoh hari adalah server yang sama digunakan oleh MT Besut ketika berkempen ... dia terlibat ke?

Laila hailla anta ... subhanaka inni kuntum minazzolimin ..

No comments:

Post a Comment